Teenuse kasutamise tingimused

1. ÜLDOSA

1.1. Käesolevad Digital Learning Systems OÜ teenuste kasutamise tingimused (edaspidi tingimused) on Digital Learning Systems OÜ registrikood 12572150 postiaadress Kalevi tn 15, 51010 Tartu (edaspidi Pakkuja või osapool) ja füüsilisest isikust isikust (edaspidi Kliendi või seadme osapool) aasta lepingu sõlmimise ja lepingu sõlmimise teemalise osapoole lepinguga. lahutamatu osa ja osapooltele täitmiseks kohustuslik.

1.2. Lepingus (sh tingimustes) on mõisteid järgmises tähenduses:
1.2.1. esindaja – isik, kes on Pakkuja poolt volitatud esindaja Pakkujate teenuste osutamisega seotud küsimustes, sh omab õigust Pakkuja nimel sõlmida, ja muud mainitakse lepinguid;
1.2.2. ettemaks – rahasumma, mida Pakkuja enne lepingu sõlmimist ja/või teenuste osutamise alustamist või lepingu kehtivuse ajal kehtivat kliendi nõudmist võib;

1.2.3. hinnakiri – Pakkuja poolt kehtestatud dokumendid, mis sätestavad teenuste ja toodete tasumäärad (sh kampaania hinnad), leppetrahvid ja muud Pakkuja veebisaidi avaldatud tasud;
1.2.4 isikuandmed – Pakkuja poolt pakutavate ja vahendatavate teenuste osutamise käigus tekkivad andmed tuvastatud või tuvastatava isiku kohta, mille vastutavaks isikuks on Pakkuja ja volitatud töötleja Pakkuja või Pakkuja poolt määratud isikud;
1.2.5. klienditeenindus – Pakkuja infotelefon, Pakkuja esindaja, iseteenindus või muu Pakkuja infokanal, mida kasutatakse Klientide teenindamiseks ja nõustamiseks, lepingu muutmiseks või ülesütlemiseks;
1.2.6. klient on juriidiline või füüsiline isik, kes on sõlminud Pakkujaga lepingu;
1.2.7. kodulehekülg – Pakkuja elektrooniline infokanal, mis asub aadressil www.jutupliiats.ee ning sisaldab Pakkuja teenuste ja toodete kasutamise juhendmaterjale, hinnakirja ja muud kliendi vajalikku ajakohast teavet;
1.2.8. salasõna – kliendi poolt määratud tähe ja/ või numbrikombinatsioon, mis identifitseerib kliendi mida osapooled seotud lepingu ja Pakkujaga muudetud teostamiseks, seejuures vastutab Klient oma salasõnastamise eest kolmandatele isikutele;

1.2.9. Aastane teemapakett – Pakkuja poolt osutatav ja koostöö kolmandate osapooltega pakutav teenuspakett, mis sisaldab jutupliiatsi seadet, laadimisjuhet, adapterit, täringut, 6 erinevat toodet (raamatut ja/või mängukaarte);
1.2.11. tasud – Pakkuja poolt oma hinnakirjaga kehtestatud kuumaksed;
1.2.17. teenuspakett – lepinguga kinnitatud kindel kogum teenust ja tähelepanu.

2. LEPINGU SÕLMIMINE JA MUUTMINE

2.1. Iga paketi kohta sõlmivad Pakkuja või Pakkuja esindaja ja teenuseid kasutada sooviv isik tähtajalise Lepingu. Leping sõlmitakse e-poes tellimuse esitamise ning esimese osamakse tasumisel. Aastase teemapaketi tellimisel on alati tegemist tähtajalise lepinguga.

2.2. Lepingu sõlmimisel või muutmisel peavad teenused kasutama sooviv isik:
2.2.1. esitama Pakkujale kõik vajalikud Pakkuja poolt nõutavad andmed ja dokumendid, mille Pakkujal on õigustatud andmete ja dokumentide õigsust ning vajadusel andmeid salvestada ja teha dokumentidest koopiaid;
2.2.2. tutvuma Pakkuja kodulehel www.jutupliiats.ee Pakkuja teenuste kasutamise tingimused, hinnakirja, teenuste ja seadmete kasutamise juhendmaterjalidega ning teiste teenuste puudutavate dokumentidega, mis on sõlmitud lepingu lahutamatuks osaks ning millele on märgitud lepingud on viidatud;

2.2.3. tasuma Pakkuja nõudel ettemaksu ja/või kõik lepingu sõlmimisel tasumisele kuuluvad summad.

2.3. Lepingu sõlmimise või muutmisega
kinnitab klienti jne:
2.3.1. ta on läbi lugenud, mõistnud ja nõustavad Pakkuja tingimuste, sh (lisa)teenuste ja kampaaniatingimuste, hinnakirja ning teenuste ja seadmete kasutamise juhendmaterjalidega;

2.3.2. ta on and Pakkujale, Pakkuja esindajale või partnerile õiguse kliendi isikuandmeid, postiaadressi ja elektroonilisi kontaktandmeid teenuse osutamiseks ning lepingute edastamise seadusega ettenähtud korras ja vajaduse korral;

2.3.3. tellides või kasutades teenust, mis on nõuetekohane kliendiga seotud andmete mis tahes kolmandatele isikutele, kes on seotud konkreetsete teenuste osutamisega, on Kliendi klienditeenindusega seotud andmete osutamine, mis on seotud konkreetse teenuse osutamisega, mis on seotud konkreetse teenuse osutamisega.

2.4. Pakkujal õigus on sõlmida leping
sõlmimisest või leping ei jõustu, kui:
2.4.1. isik ei esita tema identifitseerimiseks või temale teadete edastamiseks vajalikke Pakkuja poolt nõutud andmeid või dokumente;
2.4.2. isik on esitanud Pakkujale ebaõigeid või puudulikke andmeid;
2.4.3. füüsiline isik on piiratud teovõimega ning tal puudub seadusliku esindaja nõusolek;
2.4.4. isik on võlgu Pakkujale või pakkuja esindajale teenuste eest;
2.4.5. isiku suhtes toimub pankrotimenetlus;
2.4.6. juriidiline isik on likvideerimisel.

2.5. Lepingu sõlmimise korral alustab Pakkuja teenuste osutamist esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 (kümnendal) tööpäeval või hilisemal osapoolte poolt kokkulepitud tähtajal. Pakkujal on õigus kliendi poolt esitatud andmete kontrollimisel ilmnenud puuduste, erinevuste või muude takistavate asjaolude (sh ettenähtud summade tasumine) pikendamine teenuste osutamise tähtaegadega ja nõudega Kliendilt puuduste kõrvaldamist aja jooksul. Pakkujal on õigus lepingust taganeda, kui Klient ei kõrvalda esinenud puudusi ettenähtud tähtajaks.

3.KLIENDI ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

3.1. Kliendi õigused:
3.1.1. Pakkujalt lepingust tulenevate kohustuste täitmist;
3.1.2. kasuta pärast lepingu sõlmimist selles kokku lepitud teenuste tingimused, sh kampaania ja teenuspaketi tingimused ettenähtud korras;

3.1.3. tellida ja kasutada Pakkuja teenuseid vastavalt lepingule, kehtivale hinnakirjale ning teenuste ja seadmete kasutamise juhendmaterjalidele;
3.1.4. teha Pakkujale ettemakseid tema poolt tulevikus kasutatavate teenuste eest;
3.1.5. taotleda enammakstud summa tagastamist (tagastamiseks teeb Klient vastava sisulise avalduse Pakkuja email aadressile info@dilesy.com ning Pakkuja kannab summa kliendi avalduses arveldusarvele 5 tööpäeva jooksul alates avalduse saamisest);
3.1.6. taotleda Pakkujalt juhiseid teenuste, sh seadmete asjatundlikuks ja ohutuks kasutamiseks;
3.1.7. esitada Pakkujale avaldusi, ettepanekuid ja pretensioonide korral kirjalikke kaebusi;
3.1.8. saada Pakkujalt või tema esindajalt talle osutatavate teenuste kohta, sh tingimuste, hinnakirja, Pakkuja teenuste kvaliteedi ja talle tasumiseks esitatud arvete kohta;
3.1.9. saada tema isikuandmete kasutamise kohta kehtivad seadused, sh tutvuda Pakkuja lepingu täitmise käigus kogutud kliendi isikuandmetega;
3.1.10. nõuda Pakkujalt tema andmete töötlemise lõpetamist lepingu lõppemisel.
3.1.11. üles öelda leping käesolevates tingimustes sätestatud korras.

3.2. Klient on kohustatud:
3.2.1. täitma lepingutingimuste, Pakkuja teenuste ja seadmete kasutamise juhendmaterjalide ning kehtivate õigusaktide nõudeid;
3.2.2. tasuma talle osutatavate teenuste eest tähtaegselt ja kehtestatud hinnakirja ning arvelduskorra kohaselt;
3.2.3. esitama Pakkuja poolt nõutavad andmed ja dokumendid;
3.2.4. teavitama Pakkujat esimesel hetkel kirjalikult taasesitaval viisil järgmistest asjaoludest:

3.2.4.1. oma nime (sh ärinime), aadressi, kontakttelefoni või teiste kliendi rekvisiitide muutumisest uute andmete esitamisega;
3.2.4.2. teistest asjaoludest, mis võivad võimalikud lepinguliste kohustuste täitmist.
3.2.5. Klient on abiraha Pakkuja kulud, mis on seotud kliendilt võlgnevuse sissenõudmisega, sh kulutused võlgnevuse sissenõudmisega Pakkuja esindajana tegutsevate isikute teenuste eest.

3.2.6. Tähtlepingu lõpetamisel, ülesütlemisel kohustub Kliendi hüvitise liitumislepingu alusel saadud teenuste ja toodete hinnasoodustuse ning paketi sisalduva seadmete hinna sõlmimise (võttes arvesse võttes kehtiv lepingu kehtivusega seadmete täishinda ning tähtajalise lepingu lõpuni jäävat perioodi).

4. PAKKUJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

4.1. Pakkujal on õigus:
4.1.1. nõuda kliendilt lepingu (sh selle lahutamatuks osaks olevate tingimuste) täitmist;

4.1.2. ühepoolselt muuda ja/või täiendada tingimusi või kehtestada uued tingimused ja/või hinnakirja või kehtestada uus hinnakiri, teatades sellest kliendile ettenähtud korras;
4.1.3. ühepoolselt muuta ja/või täiendada teenusekirjeldusi, kasutusjuhendeid ja kvaliteedinõudeid viies muudatused sisse veebilehel ning teavitades Klienti e-kirja teel;
4.1.4. nõuda kliendilt enne temale teenuste osutamist ettemaksu;
4.1.5. nõuda kliendilt tasude ja/või leppetrahvi (punktis 6.4 sätestatud summas) maksmist;
4.1.6. ette teatamisel peatada Kliendile osutatavate teenustega, kui Klient ei ole teavitanud Pakkujaid oma andmete muutumisest ning saadetud arved tagastatakse Pakkujale märkega, et Klient ei asu antud aadressil;
4.1.7. tegelikke andmeid, sh faktist isikust kliendi isikuandmeid lepingut või sellega seotud lepingute täitmise lepingut, vaidluste lahendamiseks ning rikkumisega seotud asjaolude väljaselgitamiseks ja tõendamiseks või muul seadusest tulenevalt kliendi vajadustele;
4.1.8. loovutada nõudeid kliendi vastu kolmandatele isikutele kliendi asjast sõltumata;

4.2. Pakkuja on kohustatud:
4.2.1. täitma lepingut (sh selle lahutamatuks osaks olevaid tingimusi);
4.2.2. osutama, vahendama või pakkuma koostöö kolmandate isikutega klienditeenindust vastavalt lepingule;
4.2.3. väljastama kliendi soovil talle teenuste teenuste kohta (sh Pakkuja tingimuste, hinnakirja, kliendile osutatavate teenuste ja tasumiseks esitatud arvete kohta);
4.2.4. hoidma saladuses andmeid kliendi kohta, mis on saanud teatavaks saanud teenuste osutamise, mille käigus avaldatakse neid kliendiavaldusi, kui need on olulised, kui andmete avaldamise kohustus tuleneb seadusest;

4.2.5. kliendi andmeid töötlevate Pakkuja esindajate ja koostööpartnerite lepingutes sätestatakse edastatud andmete konfidentsiaalse käitlemise nõuded;

4.2.6. peatama või üles ütlema lepingu kliendi vastava avalduse alusel seaduse ja/või tingimuste kohaselt ja korras;
4.2.7. teatama kliendile Pakkuja kodulehe kaudu Pakkuja aadressi või kontaktnumbrite muudatustest;
4.2.8. tagama teenuste osutamise kvaliteet;
4.2.9. teavitama Klienti kas Pakkuja kodulehe vahendusel (www.jutupliiats.ee) või kirjalikult koos selgitustega lepingu muutmise kavatsusest vähemalt üks kuu ette. Kliendil on õigus muudatustega mittenõustumise korral leping üles öelda;

4.2.10. esitama kliendile arved ja informeerima Klienti võlgnevustest. Arve esitatakse Kliendile e-posti teel Kliendi poolt määratud e-posti aadressile või posti teel Kliendi poolt määratud aadressile. Klienti teavitab võlgnevusest tekstisõnumi teel, kui Kliendi arve tasumine on hilinenud üle 14 päeva ning lisaks posti teel kui Klient on arve maksmisega viivitanud üle 30 päeva;
4.2.11. vaatama läbi Kliendi kirjalikud avaldused või kaebused ning vastama neile viieteistkümne (15) kalendripäeva jooksul. töötab, kui viieteistkümne (15) kalendripäeva jooksul ei ole võimalik kliendile vastata, teavitab Pakkuja sellest kirjalikult Klienti ja määrab uue teabe tähtaja;
4.2.12. taastama klienditeenuste osutamise lõpetamise 1 kuu jooksul hinnangu teenuste peatamise aluseks olnud asjaolude kõrvaldamisest;
4.2.13. peatama Pakkuja poolt kliendi isikuandmete avaldamise, mille õigsus on kliendi poolt vaidlustatud, kuni õigete isikuandmete väljaselgitamise.
4.2.14. anda kliendile juhiste teenuste ohutuks kasutamiseks ning nende kvaliteedi kasutamiseks.

5. ARVELDUSTE KORD

5.1. Pakkuja tasud on fikseeritud hinnakirjaga, mis on avaldatud Pakkuja kodulehel.
5.2. Pakkuja poolt osutatud, vahendatud või koostöö kolmandate isikutega pakutavate teenuste eest arveldamisel juhindutakse osapoolte vahel kokkulepitud lepingutingimuste ja nende osutamise ajal kehtinud hinnakirjast.
5.3. Pakkuja arve on ettemaksu arve, mis edastatakse kliendile koos teenuste edastatava paketi saadetisega, arveldusperioodi pikkus on neliteist (14) päeva.

5.4. Pakkuja saadab kliendi arve elektroonilisel kujul kliendi soovi korral lisaks ka e-posti aadressile, kliendi postiaadressile paberkandjal või muul osapoolte vahel kokkulepitud viisil.

5.5. Arve mittekättesaamine ei vabasta Kliendi kohustustest tasuda kasutatud teenuste ja ostetud seadme eest õigeaegselt. Pakkuja ei vastuta postiteenistus(t)e nõuetele mittevastava töö, elektroonilise postkasti mittetoimimise või elektroonselt edastatavate arvete saatmisel esineda võivate tõrgete eest. Arve mittesaamisel on Klient viivitamatult teavitama Pakkujat arve mittekättesaamisest osutatava teenuse osutamisele järgmise kalendrikuu 10. päevaks. Pakkuja klienditeenindus väljastab kliendi soovil lisateavet arve, sh tasumisele kuuluva summa kohta.

5.6. Kui Klient ei ole teatanud Pakkujale punktide 4.4.1 kinnitatud andmete või teiste tõeliste rekvisiitide muutusest, loetakse Pakkuja poolt muudetud andmete alusel koostatud andmete edastatud dokumendid, sh muu teave (nt teenusepakkumine, meeldetuletused vms) esitatuks õigeks. Eeltoodu kehtib analoogselt esindaja muutuse korral esindaja poolt tehingute osas.

5.7. Pakkujal on õigus nõuda kliendilt varasemalt arveldamata, kuid kliendi poolt kasutatud teenuste eest tasumist.

5.8. Pakkujal on õigus nõuda kliendilt ettemaksu.

5.9. Klient kohustub tasuma arve Pakkuja arveldusarvele hiljemalt arvel märgitud maksetähtpäevaks. Arve loetakse tasutuks, kui kogu arveldada summa on laekunud Pakkuja arveldusarvele ja maksekorraldusele on kliendi õiged andmed, mis on märgitud kliendinumbrile.
5.9.1. Maksetähtpäevaks tasumata summalt on Pakkujal õigus nõuda kliendilt viivist. Viivist arvestatakse alates arvele märgitud maksetähtpäevadest järgmisest kalendripäevast 0,15% tasumata summast iga tasumisega viivitatud kalendripäeva eest.
5.10. Klient on sööda tasuma teenustasud, mis on seotud arvete tasumisega (pangaülekande tasu jne).

5.11. Kui leping lõpeb kliendipoolse ülesütlemisega, on Klientide lepingu lõppemise päevaks Tasuma Pakkujale seni tasumata arved, olenemata maksetähtajast, ja tasud teenuste eest, mis on talle jooksval kuulda.

6.TÄHTAJALISE LEPINGU LISATINGIMUSED

6.1. Klient, kes ostab Pakkujalt teemapaketi või saab Pakkujalt mõne muu soodustuse, mille kasutamise tähtajalise lepingu sõlmimisest, sõlmib Pakkuja tähtajalise Lepingu. Tähtajaline leping kestab üks (1) kalendriaasta alates liitumislepingu sõlmimisest.

6.2. Eeldatakse, et tähtajalise lepingu sõlminud klient kasutab Pakkuja teenuse kogu tähtajalise lepingu tähtaja jooksul.

6.3. Tähtajalise lepingu peatamisel peatub tähtajalise lepingu tähtaja kulg. Tähtajalise lepingu peatatuse lõpetamisel jätkub tähtajalise lepingu tähtaja kulg klienditeenuste osutamise jätkamise päevast.

6.4. Tähtajalise lepingu Kliendi poolse ülesütlemise korral, on Klient Pakkuja esimesel nõudmisel tasuma leppetrahvi summas 25 EUR hinnakirjale, mis hüvitab kliendile antud teenuse hinnasoodustuse ja soodushinnaga või paketi sisalduvate seadmete maksumuse. Kliendil on õigus ilma leppetrahvi tasumata tingimuste punktid 10.9 sätestatud korras leping üles öelda kui see on Pakkuja poolt ühepoolselt tingimuste muutmisest ja/või täiendamisest.

6.5. Tähtaja lepingu korral, mis ei kehti tähtajalise lepingu alusel, ütles üles Klient või Pakkuja, on Klientide Pakkuja nõudmisel hüvitama soodushinnaga ostetud seadme väärtus, mis arvutatakse vastavalt ostukuupäeval kehtinud seadme täishinda ning Kliendi tähtajalise lepingu lõppenud jäävat perioodi.

6.6. Pärast tähtajalise lepingu tähtaja möödumist lõppeb leping ravi.

7. LEPINGU ÜLESÜTLEMINE

7.1. Kui Pakkuja soovib lepingut üles öelda, saadab ta kliendile vastava kirjaliku teate või teavitab Klienti tema sidevahendit. Kui Klient soovib lepingut üles öelda, esitab ta vastava avalduse Pakkuja klienditeenindusele. Pakkujal on õigus nõuda Kliendilt ülesütlemise avalduse esitamist kirjalikus vormis. Lepingust võib taganeda trahvivabalt neliteist (14) päeva jooksul alates lepingutingimustest ja toote või toodete kättesaamisest kui neid ei ole kasutatud. Tooted tuleb tagastada rikkumata kujul koos arve ja kirjaliku seletusega Pakkuja lao aadressil Uus tn 5, Pärnu.

7.2. Pakkujal on õigus leping ette teatamata ühepoolselt üles öelda, kui:
7.2.1. klienditeenuste osutaja on piiratud või teenuste osutamine kliendile peatatud mõnel järgneval alusel ning see alus ei ole ära langenud ühe (1) kuu jooksul:

7.2.1.1. Klient on hilinenud temale osutatav teenus eest tasumisega üle 14 päeva;
7.2.1.2. Klient rikub lepingu tingimused, milleks loetakse muuhulgas
tingimuste punktide 3.2.2 ja 3.2.4.1 rikkumist;
7.2.1.3. lepingu kehtivuse ajal ilmneb, et Klient on lepingu sõlmimisel esitanud ebaõigeid isikuandmeid.

7.3. Sõltumata sellest, kui leping ütleb üles Klient või Pakkuja, jääb lepingust kuni selle ülesütlemiseni tekkinud osapoolte õigused ja kohustused kehtima nende täitmise eest, mis jääb kehtima kliendi kohustuse tasuda Pakkujale tasumata arved. Lepingu ülesütlemine ei katkesta ega peata viivist arvestatud tasumata summadelt ega vabasta Klienti viiviste tasumise kohustusest. Klient on ettenähtud hüvitama kõik võlgnevuste sissenõudmisega seotud kulud.

8. PAKKUJA VASTUTUS

8.1. Pakkuja lepingu või teenuste kasutamise tingimuste süülise rikkumise korral on Kliendil õigus nõuda Pakkujalt talle

vastava rikkumisega tekitatud korraliku varalise kahju hüvitamist. Muude kliendi kahjude eest Pakkuja ei vastuta.

8.2. Kui osapoole kohustuste täitmine teeb osaliselt või täielikult võimatuks vääramatu jõud, milleks on asjaolud, osapool ei saa asjaolusid, vaid mitte ainult, tulekahju, plahvatus, loodusõnnetus, sõda, streik, elektrikatus, äike, takistatud erakordsed ilmastikuolud sh tugev vihma- või lumesadu, siis on osapool ei kohustuste täitma kuni kohustusi täitma, täitma.

8.3. Kahju hüvitamist saab Klient taotleda hüvitist, kui ta on Pakkujate tekitatud kahjust teavitatud viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe (2) kuu jooksul pärast kahju avastamist ja kaheteistkümne (12) kuu jooksul pärast kahju tekkimist.

8.4. Garantii: Pakkuja garanteerib seadmete/toodete töökorras oleku. võib, kui ilmneb seadme osa või osadel tehase või mõne muu vajaliku rike või praak, vahetab seadmeid tasuta välja kuni 2 aasta jooksul alates lepingu sõlmimisest. Kusjuures Jutupliiatsi seadmed on garantii 2 aastat.

9. MUUD TINGIMUSED

9.1. Leping kohal kehtetuks kõik osapoolte vahel varem sõlmitud suulised ja kirjalikud kokkulepped ja/või lepingud, kinnitused ja muu osapoolte vahelise korrespondentsi Pakkuja teenuste ja/või lepingu kohta .

9.2. Osapoolte lepingust tulenev suhtlus toimub lihtkirjalikult taasesitatavas vormis, kui tingimused ei ole sätestatud teisiti. Kirjaliku teate saadab Pakkuja Kliendile Lepingus märgitud postiaadressil paberkandjal või e-posti aadressil elektrooniliselt ning see loetakse kliendile edastamiseks pärast nelja kümne kaheksa (48) tunni möödumist kliendile väljasaatmisest. Osapooled võivad kokku leppida oma vahelise suhtluse teistsugustes vormides.

9.3. Ühekordne, lühiajaline või perioodiline soodustus, mille Pakkuja on kliendile teinud, ei mõjuta teisi lepinguid, mis tulenevad osapoolte õigustest ja kohustustest, kui ei ole kokku lepitud teisiti.

9.4. Pakkuja võib lepingust tulenevaid õigusi ja kohustusi kolmandatele

isikutele üle anda, võõrandada või loovutada ilma kliendiavalduse tingimusel, et sellega ei vähene lepingu täitmise tõenäosus. Klient võib Pakkuja ettepanekul ning eeldusel, et täidetud on tema senised lepingust tulenevad kohustused.

9.5. Kaebuse korral tuleb kliendil Pakkuja klienditeeninduse poole. Pakkujab kaebuse läbi sageli, kuid mitte hiljem kui ette nähtud tähtaja jooksul, ja teatab oma otsusest olenevalt kliendi soovist kas suuliselt, kirjalikult posti teel või elektrooniliselt e-posti teel.

9.6. Poolte vahel tekkis erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui läbirääkimise juures komisjoni vaidlused, lahendatakse Tarbijakaitseameti tarbijakaebuste või Harju Maakohtus. Tarbijaga seotud vaidlused lahendatakse tarbija elukohajärgses kohtus. Kaebuse lahendamine tarbijakaebuste komisjoni ei välista poolte õigust kohtu poole.

9.7. Tingimuste muutmine
9.7.1. Pakkujal on õigus ühepoolselt muuta ja/või täiendada tingimusi või kehtestada uued tingimused, kui seda tingivad muudatused kehtivate seaduste või tavade, vastava valdkonna või teenuste tehnilisest või sisulisest arengust, Klientidele teenuste kasutamisest või paremate võimaluste loomisest või konkreetse teenuste osutamise või kasutamisega seotud asjaoludest.

9.7.2. Tingimuste muudatustest ja/võindustest või uutest tingimustest teatab Pakkuja kliendi teate avaldamisega Pakkuja interneti koduleheküljel või saate muudatuste kohta ja/või täiendused või uued tingimused kliendi kirjalikult vähemalt ühest (1) kuu enne muudatuste ja/võimumiste kohta või uutest tingimustest te kehtima hakkamist. Kliendi soovil annab Pakkuja klienditeeninduse talle tingimuste muutustest ja/või täiendustest või uutest tingimustest.
9.7.3. Kui Klient ei nõustu tingimuste muudatuste ja/või täiendustega või uute tingimustega, siis on tal õigus leping ilma leppetrahvi tasumata üles öelda, teatades sellest Pakkuja klienditeenindusele ühe (1) kuu jooksul arvates muudatuste ja/või täienduste või uute tingimuste kehtima hakkamise kohta teate avaldamisest. Lepingu ülesütlemine ei vabasta kliendi lepingu ülesütlemise kohustuste täitmisest.

9.7.4. Kui Klient lepingu ühe (1) kuu jooksul arvates muudatuse ja/või täienduste või uute tingimuste kehtima hakkamise kohta avaldada massiteabekanalites üles ei ütle, loetakse, et ta on vaikimisega avaldanud tahet nõustuda muudetud ja/või täiendatud tingimustega või uute tingimustega ega oma sellega seoses Pakkuja vastu pretensiooni.
9.7.5. Muudetud ja/või täiendatud tingimused või uued tingimused saavad oma jõustumise päevast lepingu lahutamatuks osaks ning osapooltele täitmiseks kohustuslikuks. Varem kehtinud tingimuste tingimused või tingimuste loetakse sellega lõppenuks.

9.8. Hinnakirja muutmine
9.8.1. Pakkujal on õigus ühepoolselt muuta ja/või täiendada hinnakirja või kehtestada uus hinnakiri. Hinnakirja muudatustest ja/või täiendustest või uuest hinnakirjast teatab Pakkuja kliendi massiteabekanalite vahendusel, Pakkuja interneti koduleheküljel või muul foorumil vähemalt üks (1) kuu enne muudatust ja/või täiendust või uue hinnakirja kehtima hakkamist.
9.8.2. Kui Klient ei nõustu hinnakirja muudatuste ja/võindustega või uue hinnakirjaga, siis on tal õigus leping ilma leppetrahvita üles öelda, teatades sellest Pakkuja klienditeenindusele ühe (1) kuu jooksul arvates muudatusest ja/või täienduste või uue hinnakirja kehtima hakkamise kohta teate avaldamisest Pakkuja kodulehel (www.dilesy.com). Lepingu ülesütlemine ei vabasta Kliendi kohustustest täitma Lepingu kuni selle ülesütlemise kohustusi.
9.8.3. Kui Klient Leping ühe (1) kuu jooksul ülesütlemise muudatuse ja/või täienduste või uue hinnakirja kehtima hakkamise kohta ei, loetakse, et ta on vaikimisega avaldanud tahet nõutud ja/või täiendatud hinnakirjaga või uue hinnakirjaga ega oma sellega seoses Pakkuja vastu pretensiooni.
9.8.4. Muudetud ja/või täiendatud hinnakiri või uus hinnakiri saab oma jõustumise päevast lepingu lahutamatuks osaks ning osapooltele täitmiseks kohustuslikuks. Varem kehtinud hinnakiri loetakse sellega kas täielikult või osaliselt kehtetuks.

9.9. Kui leping (sh selle lahutamatuks osaks olevad tingimused) näeb ette, et kliendi tegevust muudetakse kliendipoolseks tahteavalduseks, mille kohaselt on Pakkuja põhjustel Klienti eelnevalt informeeritud reeglina nimetatud loema tähtajaks, mille jooksul on kliendil võimalik mitte mainitud tagajärje lahendust.

9.10. Kui leping (sh selle lahutamatuks osaks olevate tingimuste) üks või mitu sätet reguleerib mis tahes määral kehtetuks, ebaseaduslikuks või muuks kohaldatavaks lepingu kehtivuse, seaduslikkuse või kohaldamise korral, kui leping saab kehtida ilma kehtetu(te) sätteta (säteteta).

10.11. Lepingus (sh selle lahutamatuks osaks olevates tingimustes) reguleeritavate küsimuste juhinduvad osapooled kehtivatest õigusaktidest ja tavast.

10.12. Tingimuste eestikeelne tekst on prevaleeriv võõrkeelsete tõlgete suhtes. Tõlke erinevuse korral on prioriteetne eestikeelne tekst.

10.13. Käesolevad tingimused jõustuvad 01.05.2019.a.