E-poe müügitingimused

E-POE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe jutupliits.ee  (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Digital Learning Systems (registrikood 12572150), asukohaga Kalevi 15, 51010 Tartu, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik Veebipoes toodete hinnad sisaldavad käibemaksu. Veebipood võtab vastu makseid valuutas EUR (eurodes).

Tellitud toodete hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes toob kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada tooteid ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobivate toodete kohaletoimetamise viis. Selle kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda, kas Maksekeskuse pangalingi kaudu või ülekandega Veebipoe omaniku arvelduskontole SEB Pank EE301010220231954229.

Kui kehtiv tasumisviisiks "Tasumine arvega" , siis palume tellimuse kinnituse alusel kanda summa koos saatekuluga Digital Learning Systems OÜ arveldusarvele nr EE301010220231954229 . Selgituse väljale märgi kindlasti oma tellimuse number ja viitenumber. ootab kui soovid, et väljastatakse ettemaksu arve palume kirjutada info@dilesy.com . Veebipood võtab vastu makseid valuutas EUR (eurodes).

Digital Learning Systems OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, ettevõtte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluvast summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul viisil, teavitatakse sellest, kuidas ostja esimesel hetkel tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

Kohaletoimetamine

Kaupu kasutajad järgmistesse riikidesse: Eesti ja kogu Euroopa. Tarnepartneriteks on AS Eesti Post (Omniva) ja DPD Eesti AS.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad ostjate määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine kuni 20 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemus, mis toimub ja toimimise kinnitamiseks, nagu see on lubatud kauba testimiseks.

Kui kaupa on muuks otstarbeks vajaliku kauba olemuse kohta, on vajalik ja toimimise kulumiseks või selle kasutamise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit ning saata see e-posti aadressile info@dilesy.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolude, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse selle 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamise ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel hinnangu taganemisavalduse saamisest, kõigi ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks olev asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, müüa, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe kõige odavamast tavalisest asjast kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale pakuma kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu sätestatud alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimuste mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale nõutakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel tuleb kahe iga kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@dilesy.com.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ja pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on avaldanud soovi sisestades veebilehe e-kirja aadressi ning teada oma soovist otsepostituse teadete olemasolu.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirjast või järgides pakkumisi sisaldava e-kirja teel toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@dilesy.com .

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust teel, siis on ostjal võimalik lahendada Tarbijavaidluste kohtu poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avalduste esitamise siin . Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevad vaidlused. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Tutvu ka meie Privaatsuspoliitikaga ja Teenuste kasutamise tingimustega